Siirry sisältöön

Porin seudun kansalaisopisto osallistaa asiakasraadin avulla – ilmoittaudu mukaan!

Kansalaisopistossa käynnistyy asiakasraadin toiminta vuoden 2024 alussa. Asiakasraati on kaupunkilaisista ja opiston asiakkaista koostuva ryhmä, jonka kanssa kokoonnutaan keskustelemaan kansalaisopiston toiminnasta.

Kansalaisopisto, kuvitus Elisa Leppäkorpi
Kuvitus: Elisa Leppäkorpi

”Haluamme jatkuvasti kehittää Porin ja Ulvilan yhteisen opiston toimintaa ja kuunnella kaupunkilaisten mielipiteitä ja ehdotuksia. Juuri tästä syystä aloitamme kansalaisopistossa nyt ensimmäistä kertaa asiakasraadin toiminnan. Asiakasraadin ensimmäisessä tapaamisessa käsitellään kansalaisopiston kurssitarjontaa. Eli osallistujilla on nyt hyvä mahdollisuus vaikuttaa myös syksyn 2024 kurssisuunnitteluun”, kertoo Porin seudun kansalaisopiston rehtori Jari Kaasinen.

Asiakasraati kokoontuu muutaman kerran lukukauden aikana. Tapaamiset ovat aina arki-iltoina opiston omissa tiloissa. Raadin ensimmäinen tapaaminen on helmikuun 2024 alussa ja toinen on suunnitteilla huhtikuulle. Kiinteään asiakasraatiin valitaan ilmoittautuneiden joukosta noin 20 henkilön kokoinen raati, joka kokoontuu tapaamaan kasvotusten. Tämän lisäksi ilmoittautuneille järjestetään myös verkkokyselyitä.

Ilmoittautuminen kansalaisopiston asiakasraatiin on avoinna 15.1.2024 asti. Asiakasraatiin voi ilmoittautua osoitteessa: www.pori.fi/kansalaisopiston-asiakasraati