Siirry sisältöön

Laskutus ja perintä

Laskutusjärjestelmän vaihdosta johtuen nykyiset suoramaksu- tai e-laskusopimukset päättyvät 30.4.2022. Lue koko tiedote tästä.

Ulvilan kaupungin laskuja koskevat tiedustelut
Laskujen sisältöön liittyvissä kysymyksissä tulee ottaa yhteyttä laskulla mainittuun Ulvilan kaupungin yhteyshenkilöön.

Maksuaikataulun muutokset ja laskujen perintä
Ennen laskun eräpäivää on mahdollista neuvotella maksuaikataulun muutoksista. Maksuaikatauluun liittyvät tiedustelut osoitetaan Sarastia Oy:lle, asiakaspalvelu puh. 020 6399 400 tai www.sarastia.fi

Ulvilan kaupunki on siirtänyt maksukehotusten lähettämisen perintäyhtiö Intrum Oy:lle heinäkuusta 2021 alkaen. Asiakkaille ei aiheudu lisäkustannuksia muutoksesta. Erääntyneiden saatavien maksukehotus- ja perintäkulut perustuvat perintälakiin ja säilyvät näin ollen ennallaan. Maksukehotusmaksu on 5,00 euroa.

Maksukehotuksiin liittyvissä asioissa tulee olla yhteydessä suoraan Intrumiin maksukehotuksessa näkyvien ohjeiden mukaisesti.

Ulvilan kaupungin laskujen vastaanotto
Henkilöasiakkaat voivat valita Ulvilan kaupungin myyntilaskun vastaanottotavaksi myös OmaPosti palvelun 1.11.2021 alkaen. Palvelun käyttöönotto ei aiheuta lisäkustannuksia vastaanottajalle.

Henkilöasiakkaat voivat vastaanottaa laskut edelleen myös e-laskuna, suoramaksuna tai paperisena. Ulvilan kaupunki suosittelee sähköisten laskutusvaihtojen käyttöä.

Lisätietoa OmaPosti -palvelusta:
https://www.posti.fi/fi/henkiloille/omaposti